샛별누리

Flyboy - Iceland (Feat. Gavrielle) [가사/해석/뮤비] 본문

Electronic Music/2017

Flyboy - Iceland (Feat. Gavrielle) [가사/해석/뮤비]

밤샛별 2017. 9. 29. 00:00

FLYBOY - ICELAND (FEAT. GAVRIELLE)

 

아이슬란드처럼 차가운 멜로디를 가진 편하게 듣기 좋은 곡.


LYRICS

 

[ VERSE 1 ]
Started as friends, hearts playing pretend

친구로써 사귀기 시작했고, 심장이 뛰는 척 했어
Your voice has always been my favorite sound

너의 목소리는 항상 내가 가장 좋아하는 목소리였어
A light in the dark when I couldn't be found

내가 발견되지 않았을 때 어둠 속에서 빛이었어
You're my harbor I keep on sailing into

너는 내가 계속 항해하고 있는 항구야

[ PRE-BREAK ]
Do you feel it, feel it

너는 느껴지니, 느껴지니
Do you feel it, feel it

너는 느껴지니, 느껴지니
I can feel it, feel it

나는 느낄 수 있어, 느껴져
And I need this, need this

그리고 난 이걸 원해, 이걸 원해
Do you feel it, feel it

너는 느껴지니, 느껴지니
Do you feel it, feel it

너는 느껴지니, 느껴지니
I can feel it, feel it

나는 느낄 수 있어, 느껴져

[ INSTRUMENTAL BREAK ]

[ VERSE 2 ]
We run the night (we run the night)

우리는 밤을 달려 (우리는 밤을 달려)
Barefoot, naked in and out of light

맨발로, 발가벗고, 빛에서 벗어나
We're gonna take flight (we're gonna take flight)

우리는 비행기를 탈 거야 (우리는 비행기를 탈 거야)
Wings will carry us out of plain sight

날개는 우리를 평범한 곳에서 벗어나게 해줄 거야
Your arms have always been my hideaway

너의 팔은 항상 나의 은신처였어
The only place where I will ever feel truly safe

내가 진심으로 안전하다 느낄 수 있을 유일한 장소
The harder you pull the harder I fall

네가 더 세게 당길수록 나는 더 넘어져


[ PRE-BREAK ]
Do you feel it, feel it

너는 느껴지니, 느껴지니
Do you feel it, feel it

너는 느껴지니, 느껴지니
I can feel it, feel it

나는 느낄 수 있어, 느껴져
And I need this, need this

그리고 난 이걸 원해, 이걸 원해
Do you feel it, feel it

너는 느껴지니, 느껴지니
Do you feel it, feel it

너는 느껴지니, 느껴지니
I can feel it, feel it

나는 느낄 수 있어, 느껴져


[ INSTRUMENTAL BREAK ]

[ BRIDGE ]
It's you

그건 너야
It's always been you

항상 너였어
It's you

그건 너야

[ INSTRUMENTAL BREAK ]


Comments